The IRE website will undergo maintnenance on Friday, February 3.
Cart 0 $0.00
IRE favicon

Shop

Resource ID: #23531
Subject: Terrorism
Source: Freelance
Affiliation: 
Date: 3/12; 5/1; 6/4

$0.00

Description

"Shortly after the hiring of news director Larry Register in November 2006, US Taxpayer-financed Arab TV network Al-Hurra dropped its policy of not broadcasting terrorists live and unchallenged. As a result, Hamas operatives became regular live guests, and among other examples, the network provided uncritical, straightforward coverage of Iranian President Mahmoud Ahmadinejad's Holocaust conference in December 2006."

109 Lee Hills Hall, Missouri School of Journalism   |   221 S. Eighth St., Columbia, MO 65201   |   573-882-2042   |   info@ire.org   |   Privacy Policy
apartmentpenciluserscalendar-fullcrossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
My cart
Your cart is empty.

Looks like you haven't made a choice yet.